تکنیک های متنوع نقاشی دیوار با اکلیل

نقاشی دیوار با اکلیل

نقاشی منازل | نقاشی منازل تهران : نقاشی دیوار با اکلیل فضای منحصر به فردی را در خانه های ایجاد می کنند. به کارگیری از سایه کاری به همراه رنگ اکلیلی یکی از شیوه های بسیار مطلوب برای جذاب سازی خانه می باشد. شیوه های متنوعی برای انجام این کار موجود می باشند. این کار ایده بسیار مطلوبی برای انواع قسمت های مختلف خانه نظیر دیوار پشت تخت، اتاق مربوط به بازی بچه ها و… می باشد.

مراحل انجام نقاشی دیوار با اکلیل

یک شیوه کاملا خلاقانه برای اینکه در دکوراسیون خانه تغییراتی اعمال نمود نقاشی دیوار با اکلیل است.‌ این متد برای اشخاص منعطفی مطلوب است که تمایل بسیاری به اینکه متفاوت باشند را دارند. این روش به شیوه غیر عادی و نابسامانی تمام رای ها را به سمت خود جذب کرده است. این روش جذابیت ویژه ای به دیوار می دهد و با این کار سایه کاری مطلوبی می توان ایجاد کرد حتی دیوار را اندکی زرق و برق دار می کند.

 

 

در حین حال می توان شیوه های متنوع و مطلوبی را برای نقاشی دیوار با این تکنیک امتحان کنید. بعد از خشک شدن اکلیل در شیوه اول ، شیوه دوم را برای براقی و زیبایی بیشتر تست کنید. ابتدا امکان دارد به این موضوع فکر کنید که بایستی اکلیل را با رنگ مخلوط کنید ولی رنگ کار های حرفه ای دیوار بر این باورند برای تولید درخشش و جلای بیشتر و استحصال برآیند تمیز تر مطلوب است این دو شیوه را سوا از هم انجام دهید.

 

از مغازه ها یا فروشگاه های فروش رنگ، اکلیل را خریداری کنید. این ماده را در مقداری رنگ بریزید و به خوبی مخلوط کنید. یک باره میزان زیادی رنگ و اکلیل را با هم مخلوط نکنید چون این کار باعث ته نشین شدن اکلیل می شود. هر مرتبه پیش از اضافه کردن رنگ به سینی، آن را مخلوط کنید تا پخش این ماده به صورت یکنواختی صورت گیرد.

 

استفاده از یک غلطک

به وسیله یک غلطک رنگ را فوری بر روی دیوار بزنید. برای بکار بردن پوشش نو دست کم بایستی ۳ الی ۴ ساعت صبر کنید. به میزان مطلوبی در ظرف تینر بریزید و اکلیل را به آن اضافه کنید. قبل از اینکه هر بار برس را به این مواد بزنید آن را باهم مخلوط کنید تا اکلیل بصورت یکنواختی پخش شود. پس از آن غلطک را بر روی دیوار بکشید.

برای این عمل می توانید به میزان لازم چسب شفاف خریداری کنید و این محصول جذاب را به آن بیفزایید. از مزایای به کارگیری چسب این است که اکلیل در آن رسوب نمی کند . غلطک درون این مواد بگذارید و بر روی محل مورد نظر بکشید. از شیوه های دیگر برای این کار این است که می توان از تفنگ اکلیل استفاده کرد و این ماده را زمانی که رنگ هنوز بر روی دیوار خشک نشده می توانید اسپری کنید.

 

نقاشی دیوار با اکلیل به چه صورت است؟

برای نقاشی دیوار با اکلیل روش های متنوعی وجود دارد اما بهترین روش به کارگیری از غلطک می باشد. این روش یکی از مطلوب ترین شیوه های رایج رنگ کردن می باشد که و خاص بودن آن استفاده از اکلیل است. از خوبی های این تکنیک سرعت بسیار بالای کار و نیز یکپارچه و یکدست در آمدن آن است.

 

نکاتی عمده در خصوص استفاده از اکلیل در رنگ آمیزی

از نکات مهم در زمان نقاشی دیوار بایستی مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

•از دید رنگ کاران تمهید این ماده به شکل جدا سبب جلا و براقی هر چه بیشتر دیوار و استحصال برآیندی یکپارچه و تمیز خواهد بود. چنانچه این ماده را بصورت جدا تمهید کنید به جای رسوب شدن در رنگ جلای چشمگیری خواهد داشت.

 

•بیش از هر کاری بایستی اکلیل مربوط به رنگ دیوار را از مغازه های فروش رنک تهیه کنید. به هیچ وجه اکلیل هنر های دستی را به کار نبرید، چرا که این مواد در رنگ رسوب می کند و خود را بصورت مطلوبی بر روی دیوار به نمایش نمی گذارند.

 

•این ماده را در مقداری رنگ بریزید و به وسیله تکه چوبی آن را به خوبی با هم مخلوط کنید ، به میزان اندکی رنگ را داخل یک سینی بریزید. یک باره میزان زیادی رنگ مخلوط شده با این فرآورده را داخل سینی نریزید چرا که سبب می شود این مواد داخل رنگ رسوب کنند و جلای خود را از دست دهد.

 

هر دفعه پیش از اضافه نمودن رنگ با سینی بهتر است آن را با چوب به خوبی هم بزنید تا باهم به خوبی مخلوط شوند و موادی یک دست داشته باشید.

 

•از دیگر نکات مهم در زمان نقاشی دیوار با اکلیل این است که به وسیله یک برس غلطکی خیلی فوری رنگ را با دیوار بزنید برای اجرای لایه رنگ جدید بایستی حدود ۳ تا ۴ ساعت زمان بگذرد.

 

معرفی لوازم مورد نیاز برای این کار

نقاشی ساختمان با اکلیل معمولا یکی از منحصر به فرد ترین و چشم نواز ترین فضا ها را در خانه ایجاد می کند به همین دلیل این امر سبب دستیابی به طرفدار های بسیاری شده است. این نوع رنگ ، رنگی تلفیقی می باشد و نقاش ساختمان یا کارشناسان این امور به شکلی که لازم باشد بایستی این دو عنصر را با موادی دیگر تلفیق کنند تا بتوانند محصول مورد نظر را به دست آورند.

 

از جمله لوازم مورد نیاز برای این کار می توان به:

•رنگی که برای این کار مورد نیاز شما است را تهیه کنید.
•یک تکه چوب مناسب برای مخلوط نمودن مواد
•از دیگر ابزار مورد نظر نقاشی دیوار با اکلیل می توان به اکلیل ویژه این کار اشاره کرد.
•تهیه غلطک مورد نیاز
•تمهید تفنگ اکلیل
•تهیه یک ظرف پلاستیکی برای تولید این نوع رنگ
•و دیگر ابزار مورد نظر نقاشی دیوار با اکلیل تینر می باشد.

احتمالا به ذهن هر کسی این گونه خطور کند که بایستی نخست مواد را باهم قاطی کرد تا رنگ مورد نظر بدست آید. ولی این کار معمولا تخصصی است و باید با مهارت خاصی انجام شود و معمولا جزییات خاص به خود را دارد. در واقع رنگ کاران کاربلد و متبحر پیشنهاد می کنند که مطلوب است نخست اندکی رنگ را در سینی مورد نظر ریخته و مقداری اکلیل را به ان اضافه کنید.

 

 

نکته قابل توجهی که بایستی مدنظر قرار داد این است که نباید مقدار زیادی از این ماده را به یکباره به رنگ بی افزایید چرا که در ظرف رسوب کرده و ممکن است به حالت جامد در بیاید و بعد از مجبور به استفاده از تینر شد که این کار سبب بی کیفیت شدن رنگ می شود. پس بایستی پیش از هر بار اضافه کردن این مواد به سینی آن را به خوبی باهم مخلوط کرد تا فرآورده ای یکدست و یکنواخت داشته باشید.

 

سبک های بکار برده متنوع در نقاشی

در متد نقاشی دیوار با اکلیل اکثرا سبک های متنوع زیر را مورد استفاده قرار می دهند.
•غیر متعارف
•خلاقانه
•فانتزی

این مکانیزم ها به نوعی عمل می کنند که سبب شیک تر و جذاب تر نشان دادن لوازم خانگی می شود. آنها نمود ویژه ای را به فضا می بخشند که همواره طرفدار های بسیاری را به خود جذب می کنند و حس تنوع را در هر شخصی برانگیخته می ‌کند.

پیشنهاد ما به شما

رنگ های گرم در مقابل رنگ های سرد

ترکیب رنگ های گرم برای رنگ آمیزی چه قسمت هایی از خانه مناسب است

ترکیب رنگ های گرم برای رنگ آمیزی چه قسمت هایی از خانه مناسب است رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

Call Now Button